Friday, 1 April 2011

Alamak…dah 1 April la

 

Assalamualaikum semua…salam 1 Malaysia….

Hari ni dah 1 April rupanya…..maka dengan ini DeQdEq ingin mengumumkan bahawasanya Contest 5-5-5 DeQdEq dengan rasminya telah habis…

 

contest 555 TAMAT

 

Maka tiada lagi penyertaan yang diterima selepas ini…macam la banyak sangat kan penyertaan….

Walau apa pun DeQdEq nak dahulukan ucapan TAHNIAH kepada semua peserta kerana anda adalah yang hebat di antara yang terhebat. Champion of the Champion.

 

Walaupun contest anjuran DeQdEq kali ni tak mendapat sambutan yang ramai, tapi DeQdEq tetap gembira dengan sambutan anda….sekurang-kurangnya DeQdEq dah mampu mendidik melalui saluran blog ni tentang perancangan kewangan.

Kepada semua peserta, seperti yang DeQdEq maklumkan dalam entri-entri sebelum ni…ada pertukaran tentang hadiah dan pemenang. DeQdEq tak akan berikan hadiah seperti yang dijanjikan pada awalnya.

Tetapi DeQdEq akan berikan hadiah yang sama rata untuk semua peserta. Cuma ada sesuatu yang istimewa kepada peserta yang paling menyerlah….InsyaAllah.

 

Jadi, untuk memilih peserta yang paling menyerlah, DeQdEq perlukan bantuan juri semua ye…

Juri-juri sekalian….sila ambil perhatian….tugas anda bakal bermula….

 

p/s: rasa seronok juga buat contest…nanti nak buat lagi la….hehehehe

 

9 comments:

Rozita said...

meh singgah sini

http://rozita-ceritaita.blogspot.com/2011/04/hari-ni-memang-hari-bertuah-ke-111-lah.html

Tasha said...

wah....tak sabar pulak nk tunggu keputusan......tapi mmng I tak layak menang la kan~

nur ikhyar dee said...

juri dah bersedia :)

hasrul hassan said...

Salam.
Ada contest ehhh ... hmm kepada yang masuk tuh .. selamat berjaya ... :) bagus buat contest ni ... leh tingkatkan trafik ke blog.

http://hasrulhassan.blogspot.com

sissyira said...

salam

semoga jumpa pemenang yang terbaik yea.

mie said...

xsabar nak tau pemenang ni..
ehehehee

muhamad hanif said...

kena prank tak..? ahahah

Adyshariz said...

selamat berjaya semua

aLieF si Muncung ManiS said...

alief pun nak buat contest la..tunggu alief ada hadiah yg sesuai dan follower yg seimbang..huhuhu..:P

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...