Tuesday, 5 April 2011

Terima Kasih Nuffnang untuk ini…tapi betul ke?

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Dah lama tak ada cerita pasal Nuffnang….kali ni DeQdEq nak ucapkan terima kasih pada Nuffnang sebab masih sudi memilih DeQdEq untuk menerima tiket wayang bagi cerita Scre4m …..

Tapi DeQdEq rasa macam tak betul je…sebabnya DeQdEq tak ada pun komen kat Nuffnang untuk Scre4m nih…Yang DeQdEq buat adalah tweet melalui Churp Churp untuk cerita Scre4m ni…itu pun baru pagi tadi DeQdEq tweet.

 

churp screen

 

Patutnya Churp Churp la yang jemput DeQdEq kan…Tapi kenapa pula Nuffnang yang jemput DeQdEq ni….

 

 

 

Betul ke ni Nuffnang….tapi DeQdEq dah pun confirmkan kehadiran DeQdEq walaupun DeQdEq tak pasti jemputan ini benar atau tidak…hehehehe..

 

5 comments:

Tasha said...

eh, macam best la pulak..... cemburunya..... macam mana deqdeq buat?

THE LEKAT LEKIT STORY said...

entri yg bakal di kecam ni deqdeq kalau ada blogger yg x puas hati dia x dpt tiket. akak dulu penah kena entri x kreatif dpt tgk rapunzel tu buat entri.. mcm deqdeq ni lg bahaya.

DeQdEq said...

@ Tasha:

selalunya churp2 akn ada contest mcm nuffnang juga utk premier screening nih...

cumanya utk churp2 kita perlu tweet


@ lekat lekit story:

deqdeq igt lagi psl cite akak dpt tiket rapunzel tu...

psl tiket ni deqdeq dh hantar tiket tanya kat Nuffnang utk dpt kan kepastian...

Haw said...

betul kot!.. sbb churp2 & nuffnangkan sedara

DeQdEq said...

@ haw:

selalunya kalau churp2..churp akn ada email invitation sendiri...tu yg confuse tu...

tkt kes rersilap je ni

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...