Thursday, 7 April 2011

Tolong semua…DeQdEq yang keliru atau mereka yang keliru?

 

Baru tadi DeQdEq terbaca di wall Facebook tentang perkongsian satu video nih…

Bila DeQdEq tonton video ni, DeQdEq rasa keliru…DeQdEq yang tak betul atau mereka….

 

 

Bila sekali pandang memang mereka seperti wanita-wanita lain, tapi bila mereka bercakap, DeQdEq dah mula keliru…mereka ini siapa..apakah jantina mereka sebenarnya….

Mereka semua berada dalam majlis yang nampaknya seperti meriah dan gilang gemilang juga….siap Noraniza Idris menjadi artis jemputan.

 

Kalau anda saksikan video ni sampai akhir….ada satu komen dari mereka ni yang buat DeQdEq bertambah keliru….sebabnya peserta tu memberikan komen terima kasih kepada SUAMI?

Jadi, kalau dah ada suami tentunya dia wanita yang asli kan…

 

Tak tahula DeQdEq….andai betul mereka wanita..mereka sama sahaja seperti DeQdEq…tapi kalau sebaliknya…macam mana boleh ada SUAMI…ohhhh…sungguh diriku keliru atau mereka?

 

6 comments:

cik dah ganu kiter said...

x silap sme tu nyah blaka....

Sunah Mohammad said...

erk...saya pun keliru...=.=

Tasha said...

video ni dah lama deqdeq.... dan mereka mcm ada persatuan besar-besaran untuk adakan event mcm tu. kawan I pernah cerita kat I.
sebab tu diorang mampu adakan event yang agak gah mcm ni... biasanya di support oleh thailand.


tasha reply kat sini pasal ujang:
tak boleh kutuk kaw2.... nanti tak dapat makan nasi minyak dia pulak. hahahaha....

Miss Ran said...

mmber kate nyah semuanye..noraniza tu mykong kgiatan gtu ke

Myvitrd said...

aku pon confius... dah tengok video ni...tapi ada macam nyah je.. entahlah..

DeQdEq said...

itulah kan...deqdeq sendiri pun confuse...

tp mcm tasha bgtau mmg ada persatuan diorg, maka betulla diorh ni 2 alam kan...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...