Saturday, 9 April 2011

Trafik tertinggi, keyword search

 

Assalamualaikum semua…selamat pagi….selamat berhujung minggu…

Kepada yang bekerja hari ini, selamat bekerja…mulakan hari ini dengan senyuman…

 

Alhamdulillah kita semua masih dipanjangkan umur dan diberikan peluang untuk bernafas di bumi bertuah ini….jadi apakah yang telah kita lakukan semalam? Pastikan hari ini lebih baik dari semalam…esok lebih baik dari hari ini…(muhasabah diri di pagi Sabtu)

 

Pagi ni DeQdEq nak kongsikan trafik tertinggi yang pernah DeQdEq dapat…tak setinggi mana pun…tapi DeQdEq akan usahakan untuk lebih maju ke hadapan….sebab hidup kita sentiasa akan ada peningkatan….betul tak?

 

high traffic

Inilah adalah catatan rekod peribadi yang tertinggi setakat 5 bulan aktif menulis blog….dalam sehari DeQdEq menerima sebanyak 720 UV pada 19 Mac 2011

 

trafik lagi

Ini pula jumlah trafik dari 2/4 – 8/4/2011 iaitu semalam…Alhamdulillah semalam berjaya juga menerima UV sebanyak 400 setelah pertama kali mendapat 444 UV

 

entri

Kalau dilihat pada 5/4/2011 tu DeQdEq dapat trafik yang tingi juga mungkin sebab banyak update agaknya….hari tu DeQdEq berjaya hasilkan 5 entri…

Jadi bila kerap update, lebih banyak pengunjung ke blog kita….berbanding hari-hari yang lain, memang setakat 1 ke 3 entri sahaja sejak dah sibuk mencari harta karun ni.

 

keyword

Untuk keyword seminggu ni sahaja…yang paling banyak semua pasal usop wilcha…ramai betul peminat Usop Wilcha kan?

 

Akhir kata….terima kasih kepada semua yang sudi singgah ke blog DeQdEq ni….terutamanya kawan-kawan yang rajin datang…DeQdEq dapat kenal pasti beberapa orang ni rajin singgah ke blog ni menggunakan widget Geng Blogger tu juga yang rajin tinggalkan komen.

Mereka ialah:

Tasha

Qeat

Cik Lekat Lekit

Mie

Alief

 

Kalau ada yang tertinggal sila tinggalkan komen..heheheh…maaflah kalau DeQdEq tak perasankan nama anda ye….

 

 

9 comments:

tikuzza said...

tahniah2....tinggi tu uv..

Azman Roslan said...

rajin update, traffik pasti naik.. heheh..

DeQdEq said...

@ tikuzza:

terima kasih...tp belum ckp tinggi kan...klu boleh nk menuju ke 1000 UV sehari

@ azman roslan:

betul tu..klu rajin update memang trafik boleh naik

UpProfits said...

Tahniah! teruskan usaha..i follow..

puanbee said...

tahniah deq rajin 2lah update nanti heee

BeaN MorENo said...

tahniah ye

DeQdEq said...

@ upprofits:

terima kasih sudi follw

@ puanbee:

tima kasih ye...akn cuba utk update lbh selalu wlupun sibuk

@ bean moreno:

tima kasih...x sangka bean moreno sudi singgah blog deqdeq

Nurun said...

congrats darlz!

Razis said...

satu pencapaian yg memberangsangkan. br 5 bulan berblogging dh mampu menarik sehingga 7ratus UV. tahniah yer.

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...