Saturday, 9 April 2011

Tuuuuuuuuudiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….keyword paling panjang singgah ke blog DeQdEq

 

Assalamualaikum semua…

Saja-saja la DeQdEq nak kongsikan dengan semua pasal keyword kali ni….bukan apa macam nak tergelak pun ada bila tengok kat keyword Nuffnang

keyword panjang

 

Dah kata keyword..atau dalam Bahasa Melayu ialah kata kunci…selalunya kata kunci ni mesti pendek-pendek je kan….kalau tak pun dua patah perkataan…

Ini bukan lagi 2 atau 3 patah perkataan……….amik kau..berapa patah perkataan cuba tengok ni:

“detik-detik silam mewarna hidupku atas kesilapan menurutkan nafsu aku terasing dibumi sendiri”

 

Panjang betul siapa yang menaip keyword ni kan…sememangnya orang ni nak mencari lirik lagu Abang Usop Wilcha kita la….Lirik Lagu dan Video Terasing Di Bumi Sendiri nyanyian Shy8 aka Usop Wilcha

4 comments:

Sunah Mohammad said...

ahahahahahahahah! panjang giler akak!!!

puanbee said...

haa cari sampai mcm tu!!

puanbee said...

http://puanbee.com/nak-mintak-tolong-nak-mintak-tolong/

deq kena baca entri ini pentinggg!!!

Pendekar Berkuda said...

hahahaha....itu lirik lagu tuh....

aku terasing di bumi sendiri...
matapun menjeling...lalalalaa~~~...

lupa penyanyi asal dia... tapi bukan ucop wilcha...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...