Tuesday, 24 May 2011

I-City Mini di Alor Setar, Kedah

 

Assalamualaikum dan selamat pagi…

Malam tadi DeQdEq ke rumah abang DeQdEq kat Alor Setar….sebab penuhi permintaan anak-anak sedara DeQdEq, buah hat pengarang jantung DeQdEq iaitu Farisya Aleya dan Farrah Alyssa.

Lepas makan malam, kami sempat singgah ke I-City Mini yang terletak di hadapan Masjid Zahir, Alor Setar….

 

Permandangan yang menarik dan menjadi tempat lepak di Bandaraya Alor Setar ni….

Berikut gambar yang sempat DeQdEq rakamkan menggunakan telefon cap ayam….hehhehe…jadi kualiti gambar agak kurang memberangsangkan.

 

Photo0058

MAsjid Zahir, Alor Setar

 Photo0050  Photo0051

Permandangan I-City Mini dan Menara Alor Setar

 

 Photo0052

Anak sedara DeQdEq

 

 Photo0053

 Photo0054

Bersama Mak Tok

 Photo0055

“That’s ME”…..itu yang depa cakap sambil bergaya waktu amik gambar ni

Photo0056

 Photo0057

10 comments:

far_east said...

awat tak habaq ada kat aloq setaq...mai singgah umah cek.. ;)

mie said...

ada juga dengar mini i-city ni...
heheheeee

Sunah Mohammad said...

wahhhhhhh..hari tu blogger kak shida dengan norfa gi sini gak..

DeQdEq said...

@ far_east:
laaa...far_est dok aloq setaq ka....boleh la lepaih ni kita jumpa kan...deqdeq org sungai petani


@ mie:
deqdeq pun baru tau ja malam tadi...heheheh


@ sunah:
ya ka...apa norfa dan kak shida buat kat alor setar?

Amni said...

wahh,... ada kat aloe star jugak ke? kuching pon belum ada lagi i-city tu dear.. hari tu sempat g main kat kl je.. best!

HAKMI said...

ops sori tuan blog silap kopi pes....

lily lotus said...

eh cantik jugak :) takyah susah2 gi shah alam kan..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah cuti2 kat kampung ekk

grOundnUt said...

sonok tu!ICT memang best!Tp tak pernah plak sampai sana..=(

zarulfarhana said...

nk prgi tp xsempat...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...