Tuesday, 24 May 2011

Macam Mana | Menambah pendapatan blog melalui Nuffnang Grapevine

 

Assalamualaikum dan selamat malam…..

Dah lama DeQdEq nak bertanya pasal Nuffnang Grapevine….DeQdEq tengok ada yang dah dapat beratus ringgit melalui Grapevine ni…

Tapi DeQdEq masih blur pasal Grapevine ni…..apa yang DeQdEq faham kita boleh share iklan yang muncul di sidebar blog kita melalui pelbagai cara yang disediakan. Tak kira Nuffnangers atau pengunjung blog semua boleh menjana pendapatan dari Nuffnang Grapevine.

 

DeQdEq tak pernah pun lagi nampak iklan Nuffnang Grapevine ni muncul kat blog DeQdEq atau mana-mana blog yang DeQdEq singgah…apa yang perlu DeQdEq buat untuk sama mendapat pendapatan tambahan melalui Nuffnang Grapevine ni…

DeQdEq dah baca kat SINI juga  kat SINI….tapi masih belum faham..

 

Kepada yang faham tolong DeQdEq….

 

 

3 comments:

mamawana said...

Assalam,

Jom visit my other blog

http://lautkasih.blogspot.com/

mamawana

cik pulau said...

sama lah.. tak paham gak..
ahahaha

mя. hanzs cheesecake said...

saya ada buat entri pasal grapevine ni..

http://hanzscheesecake.blogspot.com/2011/05/jana-pendapatan-melalui-grapevine-dari.html

follow sekali blog saya tau..

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...