Wednesday, 25 May 2011

Pertama kali nak naik Bas Ekspress SANI

 

Assalamualaikum semua….selamat sejahtera…moga semuanya sihat ye

Malam ni DeQdEq akan balik Shah Alam menaiki bas ekspres SANI dari Sungai Petani…tiket bas pukul 11.15 malam…

Dah lama tak naik bas sebenarnya….baru nila naik tu pun waktu siang….semoga perjalanan DeQdEq malam ni lancar dan DeQdEq selamat tiba di Shah Alam.

 

 

Pertama kali DeQdEq nak naik bas SANI ni…memang bas SANI ni antara bas ekspres yang canggih….jadi ini lah masanya DeQdEq nak merasa naik BAS EKSPRES SANI.

InsyaAllah minggu depan DeQdEq akan balik lagi ke Sungai Petani sebab nak hadiri majlis perkahwinan kawan baik DeQdEq waktu sekolah dulu.

 

3 comments:

Citarasa Rinduan said...

deqdeq selamat pergi dan kembali ya..

PS: wah, kak ayu tak pernah naik lagi bas sani nie.. berapa bayaran tambangnya dik?

DeQdEq said...

terima kasih kak ayu....

deqdeq pn baru pertama kali nak naik bas sani ni...
kalau dari sungai petani ke shah alam tiket harganya rm40

Anonymous said...

salam,

saya suka naik bas sani sbb selesa tp satu je saya tak suka... laju bebeno... ada satu ketika tu sampai saya takut nak bukak mata,kecut perut sgt....imagine la laju mana...

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...