Sunday, 12 June 2011

Hari ni sibuk nak pergi kenduri lagi…

 

Assalamualaikum dan selamat hari ahad..

Bila musim cuti sekolah macam ni memang undangan perkahwinan banyak sangat….macam DeQdeQ dari minggu lepas ja dah sibuk dengan kenduri….4- 5 kenduri juga la.

 

Hari ni plak DeQdEq akan menghadiri majlis perkahwinan kawan baik DeQdEq, tapi sebelah pihak suami dia plak…..

Ni gamabar-gambar yang sempat dirakamkan waktu majlis sebelah Farhana, kawan baik DeQdEq….

 

farhana 4

Menjadi pengapit

 

 farhana 1

SBG-14 bergabung……

 

 

farhana 2

 

 

farhana 3

3 comments:

cucu umie said...

wah berjalan sakan lah nampak yer disamping dpt makan free..hehe

Laila said...

alhamdulillah....

deqdeq bila lagi? :).
menanti-nanti ni.




jom bongkar rahsia kulit cantik, bebas parut, bebas masalah : http://elaila.blogspot.com/2011/06/rahsia-kulit-cantik-bebas-parut-bebas.html

nur ikhyar dee said...

awat tak crop gambaq pinggan tu deq2?huhuhu

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...