Monday, 13 June 2011

Kenangan Terindah bersama Nuffnang dan Ning Baizura

 

Hai semua….hari ini DeQdEq rasa sangat-sangat gembira….

Ingat lagi tak entri Bakal bersua muka dengan Ning Baizura

Dan pada hari ini…..detik pukul 11 pagi lebih sikit la…sebab DeQdEq sampai lambat skit….DeQdEq sudah bersua muka dengan Ning Baizura….

 

Lagi yang DeQdEq tak dapat lupakan kenangan terindah hari ini…DeQdEq dapat jumpa blogger lain yang hebat-hebat macam isaac tan, DD Fabulous dan zaid

Kami berempat la Nuffnanger yang bertuah untuk berjumpa Kak Ning Baizura…..Yang lain sila jeles k…hehhehe…just kidding ye….

DeQdEq sangat-sangat berterima kasih pada Nuffnang sebab beri peluang ni pada DeQdEq

 

P1011336

Ini antara gambar yang sempat dirakamkan tadi…..(muka DeQdEq dah macam tepung gomak plak nampaknya…putih semcam ja…padahal orangnya tak putih mana pun..huhuhuhu)

 

Kami semua dapat Album terbaru Ning Baizura yang bertajuk ‘DEWA”…..siap tandatangan Kak Ning lagi….eksklusif dari Kak Ning…Thanx kak Ning….

 

Ok, nanti DeQdEq akan cerita lagi pasal album DEWA dan lagu-lagu yang terdapat dalam album DEWA ni juga gambar-gambar lain yang sempat DeQdEq rakamkan untuk tatapan pengunjung blog DeQdEq.

 

pssstttt…….Kak Ning pun nak jadi blogger juga lepas ni…..

 

16 comments:

Syat0za Zai said...

wahhhh~! jeles tahap dewa ni! huuhh~

DeQdEq said...

@ syatoza zai:

hehehehe....xper...lps ni akn ada peluang utk ke konsert Ning Baizura...jom ramai2 kita pegi k

JAI said...

Wahhh beruntungnyerrr..deqdeq..naik sign autograph..hehe

amy amira said...

untunglah dpt jumpe ning :)

Ujang9897 said...

derm...cmner leh terpilih ni

nur ikhyar dee said...

mood jeles bertambah...huhu

Isaac Tan said...

Nice meeting you deq deq! And Ning Baizura is awesome! :)

DeQdEq said...

@ JAI:

nk sign deqdeqke ning nih?hhehehehe...klu nk sign deqdeq bleh je...heheheh

@ amy amira:

itulah...thanx to nuffnang..sbb sudi pilih deqdeq

@ Ujang9897:

Silah jeles kt deqdeq ok...selalu deqdeq ka yg jeles tgk ujang jumpa heliza la, lisa surihani la....

@ ikhyar:

klu nak cepat2 la dtg KL ni...leh kita selalu buat aktiviti sama2

@ Isaac Tan:

Nice meeting you Isaac....u r rite...Ning Baizura is really awesome

cik pulau said...

seriusly jelezz giler...
asyik bertuah je deqdeq ni,,
jelezzz la..

mie said...

album deqdeq bila nak kluar...
nak sign deqdeq..
hehehee

DDFABULOUS.COM said...

Best kan dpt jmpa kak ning...

Kat blog dd pun ader citer pasal ni gak...check out ddfabulous.com

Nisa' said...

Kalau Kak Ning ada blog, dapat juga side income :]

aLieF si Muncung ManiS said...

bertuahnye deqdeq dpt adiah dari nuffnang..:P...mcm mana deqdeq dpt??

Azri said...

Oit, diyana, bukan ko pernah jumpa rosyam noor ke..

Mohd Azri Hilmi Bin Razli said...

!

lily lotus said...

u're so lucky :)

Mesti baca...hanya yang terbaik

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...